๐๐ฏ๐ถ๐น๐ถ๐๐ฎฬ๐ฬฆ๐ถ๐น๐ฒ ๐ฑ๐ฒ ๐ฐ๐ผ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ถ๐ป๐ด ๐๐๐ป๐ ๐ฒ๐๐ฒ๐ป๐ฬฆ๐ถ๐ฎ๐น๐ฒ ๐ฝ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐ ๐น๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ถ ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฑ๐ผ๐ฟ๐ฒ๐๐ฐ ๐๐ฎฬ ๐ถ๐ป๐๐ฝ๐ถ๐ฟ๐ฒ ๐ฬฆ๐ถ ๐๐ฎฬ ๐ฑ๐ฒ๐๐๐ผ๐น๐๐ฒ ๐ฝ๐ผ๐๐ฒ๐ป๐ฬฆ๐ถ๐ฎ๐น๐๐น ๐บ๐ฎ๐ ๐ถ๐บ ๐ฎ๐น ๐ฒ๐ฐ๐ต๐ถ๐ฝ๐ฒ๐น๐ผ๐ฟ ๐น๐ผ๐ฟ.
๐น Conform unui studiu realizat de International Coach Federation (ICF), 86% dintre companiile care au implementat programe de coaching au raportat un ROI semnificativ ศi o รฎmbunฤtฤศire a performanศei angajaศilor.
๐น Un studiu Gallup indicฤ faptul cฤ angajaศii care beneficiazฤ de coaching sunt mai implicaศi ศi mai loiali, ceea ce duce la o reducere semnificativฤ a ratei de fluctuaศie a personalului.
๐น Studiile mai aratฤ cฤ liderii care utilizeazฤ abilitฤศi de coaching contribuie la crearea unei culturi organizaศionale bazate pe รฎncredere, colaborare ศi inovare.
๐ฬ๐ป๐๐ฟ-๐ผ ๐ฎ๐ฏ๐ผ๐ฟ๐ฑ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ด๐บ๐ฎ๐๐ถ๐ฐ๐ฎฬ, ๐ฐ๐ผ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ถ๐ป๐ด-๐๐น ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐๐ป ๐ถ๐ป๐๐๐ฟ๐๐บ๐ฒ๐ป๐ ๐ฒ๐ณ๐ถ๐ฐ๐ถ๐ฒ๐ป๐ ๐ฑ๐ฒ ๐ฑ๐ฒ๐๐๐ผ๐น๐๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ป๐ฎ๐น๐ฎฬ ๐ฬฆ๐ถ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ณ๐ฒ๐๐ถ๐ผ๐ป๐ฎ๐น๐ฎฬ, ๐ผ๐ณ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ป๐ฑ ๐ผ ๐ฒ๐ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ฒ๐ป๐ฬฆ๐ฎฬ ๐ฑ๐ฒ ๐ถฬ๐ป๐๐ฎฬ๐ฬฆ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ป๐ฎ๐น๐ถ๐๐ฎ๐๐ฎฬ, ๐ฐ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐ฎ๐๐ฎฬ ๐ฝ๐ฒ ๐ป๐ฒ๐๐ผ๐ถ๐น๐ฒ, ๐ผ๐ฏ๐ถ๐ฒ๐ฐ๐๐ถ๐๐ฒ๐น๐ฒ ๐ฬฆ๐ถ ๐๐๐ถ๐น๐๐น ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ป๐ฎ๐น ๐ฑ๐ฒ ๐ถฬ๐ป๐๐ฎฬ๐ฬฆ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฎ๐น ๐ณ๐ถ๐ฒ๐ฐ๐ฎฬ๐ฟ๐๐ถ ๐ถ๐ป๐ฑ๐ถ๐๐ถ๐ฑ.
Studiile aratฤ faptul cฤ majoritatea angajaศilor din mediul organizaศional preferฤ sฤ lucreze cu un coach extern, principala cauzฤ fiind aceea cฤ asigurarea confidenศialitฤศii se dovedeศte adesea a fi un demers dificil รฎn relaศia manager-subordonat.
Aศadar, dacฤ eศti manager, รฎศi recomand sฤ รฎศi รฎnsuศeศti coaching-ul, dar sฤ รฎl foloseศti exclusiv pentru abordarea temelor legate de activitatea profesionalฤ, apelรขnd la un coach extern pentru provocฤrile personale cu care se confruntฤ angajatul.
๐ฬ๐ป ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐๐ถ๐ป๐ฬฆ๐ฎ ๐ฐ๐ผ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ถ๐ป๐ด-๐๐น๐๐ถ ๐ถ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ป, ๐๐๐ป๐ ๐๐ป ๐ณ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ๐ฐ๐น๐ฎ๐ฟ๐ฎ๐ ๐ฎ๐น ๐ฎ๐ฏ๐ผ๐ฟ๐ฑ๐ฎฬ๐ฟ๐ถ๐ถ ๐๐ฎ๐๐ฎ ๐๐ผ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ถ๐ป๐ด ๐ฝ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐ ๐ฐ๐ฎฬ ๐ด๐ฒ๐ป๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ฎ๐๐ฎฬ ๐ฐ๐น๐ฎ๐ฟ๐ถ๐๐ฎ๐๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐ป ๐๐ถ๐บ๐ฝ๐น๐ถ๐ณ๐ถ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฬฆ๐ถ ๐ฝ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐ ๐ฐ๐ฎฬ ๐ถฬ๐ถ ๐ผ๐ณ๐ฒ๐ฟ๐ฎฬ ๐ฐ๐น๐ถ๐ฒ๐ป๐๐๐น๐๐ถ ๐๐ป ๐ณ๐ถ๐ฟ ๐ฟ๐ผ๐ฬฆ๐ ๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ด๐บ๐ฎ๐๐ถ๐ฐ, ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ถฬ๐น ๐ฎ๐ท๐๐๐ฎฬ ๐๐ฎฬ ๐ถฬ๐ฬฆ๐ถ ๐ฎ๐๐ถ๐ป๐ด๐ฎฬ ๐ฒ๐ณ๐ถ๐ฐ๐ถ๐ฒ๐ป๐ ๐ผ๐ฏ๐ถ๐ฒ๐ฐ๐๐ถ๐๐ฒ๐น๐ฒ, ๐ฑ๐ฒ๐ฝ๐ฎฬ๐ฬฆ๐ถ๐ป๐ฑ ๐ถฬ๐ป ๐บ๐ผ๐ฑ ๐บ๐ฒ๐๐ผ๐ฑ๐ถ๐ฐ ๐ฬฆ๐ถ ๐๐๐๐๐ฒ๐ป๐ฎ๐ฏ๐ถ๐น ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐๐ผ๐ฐ๐ฎฬ๐ฟ๐ถ๐น๐ฒ.
Abordarea Kata Coaching permite unui coach รฎncepฤtor sฤ construiascฤ pe scheletul celor 10 รฎntrebฤri standard, facilitรขnd deblocarea, schimbarea perspectivei, conศtientizarea, atitudinea pozitivฤ, motivarea ศi acศiunea consecventฤ a clientului pentru atingerea obiectivului asumat, pe mฤsurฤ ce coach-ul acumuleazฤ experienศฤ practicฤ รฎn sesiunile pe care le livreazฤ.
๐๐ฎ๐๐ฎฬ ๐ผ ๐๐ถ๐ป๐๐ฒ๐๐ฎฬ ๐ฎ ๐ถ๐ป๐๐๐ฟ๐๐บ๐ฒ๐ป๐๐๐น๐๐ถ ๐ฝ๐ฒ ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฬฆ๐ถ-๐น ๐ฟ๐ฒ๐ฐ๐ผ๐บ๐ฎ๐ป๐ฑ ๐ฒ๐ ๐ฝ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐ ๐ฎ ๐ฑ๐ฒ๐๐๐ผ๐น๐๐ฎ ๐ฝ๐ผ๐๐ฒ๐ป๐ฬฆ๐ถ๐ฎ๐น๐๐น ๐ฬฆ๐ถ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ณ๐ผ๐ฟ๐บ๐ฎ๐ป๐ฬฆ๐ฎ ๐ฎ๐ป๐ด๐ฎ๐ท๐ฎ๐ฬฆ๐ถ๐น๐ผ๐ฟ ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐ป ๐ฐ๐ผ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ถ๐ป๐ด:
โ ๐๐๐๐ฅ๐๐๐๐๐ฬ ๐ก๐๐๐๐ฆ๐๐ง๐๐ง๐๐
โ Identificฤ nivelul de dezvoltare al angajatului
โ Dacฤ este รฎn nivelul D3, treci la pasul 2
โ Altfel, foloseศte altฤ abordare pentru maximizarea performanศei
โก ๐ข๐๐๐ฅ๐ฬ ๐๐ข๐๐๐๐๐ก๐
โ Propune-i angajatului o sesiune de coaching
โ Foloseศte documentele asociate instrumentului
โ La final, agreaศi data pentru sesiunea de follow-up
โข ๐๐ฆ๐๐๐จ๐ฅ๐ฬ ๐ฅ๐๐ญ๐จ๐๐ง๐๐ง๐๐๐
โ Faciliteazฤ conศtientizarea lecศiilor รฎnvฤศate
โ Utilizaศi notiศele clientului din sesiunea precedentฤ
โ Cere feedback pentru dezvoltarea ta ca ศi coach
๐๐ฐ๐ต๐ถ๐๐ถ๐ฬฆ๐ถ๐ผ๐ป๐ฒ๐ฎ๐๐ฎฬ ๐ฝ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ฒ๐๐๐น ๐ง๐ฟ๐ฎ๐ถ๐ป๐ถ๐ป๐ด ๐๐ป๐๐๐ฟ๐๐บ๐ฒ๐ป๐ โ๐น๐ฎ ๐ฐ๐ต๐ฒ๐ถ๐ฒโ, ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐๐ฐ๐ฎ๐ฑ๐ฒ ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ถ๐๐๐ฒ๐ป๐ ๐ฐ๐ผ๐๐๐๐น ๐ฑ๐ฒ๐๐๐ผ๐น๐๐ฎฬ๐ฟ๐ถ๐ถ ๐ถฬ๐ป ๐ฐ๐ผ๐บ๐ฝ๐ฎ๐ป๐ถ๐ฎ ๐๐ฎ, ๐ผ๐ณ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ป๐ฑ๐-๐ฬฆ๐ถ ๐ฎ๐ฐ๐ฐ๐ฒ๐๐๐น ๐น๐ฎ:
โ 27 de instrumente practice pentru dezvoltarea a 15 abilitฤศi esenศiale pentru succes.
โ Cele 15 suporturi de curs pentru livrarea eficientฤ a sesiunilor de training.
โ Dezvoltarea unui multiplicator (angajat al companiei) care va livra intern sesiunile de training.
ศinem aproape!